Assen 26-09-20092e circuit dag en ook de 2e dag assen.
Op vrijdag ochtend de auto ingeruimd met de spullen en de motor op de aanhanger gezet.
Toen nog een motor opgehaald in Rotterdam want die moest ook nog effe achterop

Rond 13:00 uur Mike opgehaald want die wilde graag mee om te kijken maar mocht nog niet op de motor rijden. Nog effe wezen tanken en rond 13:15 uur richting assen vertrokken.
Rond 16:30 uur aangekomen in assen aangekomen. Best wat file gehad onderweg.
Motoren van de aanhanger afgehaald en in de Pitbox neergezet die de pa van Ivar al geregeld had :respect:
In de avond nog effe de velgen eruit gehaald en de velgen schoongemaakt.
Zaterdag 26-09-2009
Had om 06:55 uur de wekker gezet. Toen we naar buiten gingen was het best mistig.
Effe rustig wakker worden en een nieuw setje banden om de velgen laten omgooien en ondertussen gaan inschrijven.
Ik kreeg nummer 28. Dit betekende dat ik in de 1e groep van minder snel reed en dus al om 09:00 uur de baan op mocht.
De velgen op gehaald en deze weer in de motor geplaatst.
Nog even de bandenspanning nagekeken en goed gezet.
1e sessie
Transponder werd zoals gewoonlijk weer erop gedaan voordat je de baan op ging.
Deze heb ik mijn camera op de motor gemonteerd voor wat onboard beelden. Net voordat we de baan op mochten de camera aangezet.
Gelukkig was inmiddels de mist al weer verdwenen en was er voldoende zicht.
Toen de baan op gegaan. In de strubben was er al eentje afgegaan dus gelijk een gele vlag.
2 rondjes rustig aan gedaan en daarna rustig het tempo op gaan bouwen.
De sessie lekker gereden en gekomen tot een 2:08.

2e sessie
Deze sessie stond ik helemaal vooraan en mocht dus als eerste de baan op.
Weer 1,5 ronde rustig aan gereden en toen rustig aan sneller gaan rijden.
Na ongeveer 12min nadat de sessie gestart is ga ik bij Mandeveen de bocht door en zie een groepje rijden net voor hoge heiden. In de ramshoek zat ik er al achter en net voor de GT 2 mensen uitgeremd en wou nog iemand pakken met een R1 maar dit lukte niet dus even wat harder remmen waardoor de achterkant een klein stapje op zij zette. Op het rechte stuk liep de r1 jammer genoeg te ver weg om hem bij de haarbocht voorbij te zetten dus toen net voor strubben er voor bij gegaan.
Op een gegeven moment zit er voor hoge heide iemand voor me en die wou ik dus in de ramshoek buitenom inhalen. Hij blijft mooi aan de binnenkant dus voor mij genoeg ruimte om het aan de buitenkant te proberen. Bijna bij het einde van de bocht komt hij naar buiten waardoor ik niks anders kon doen door over de curbstones richting het gras te gaan. Ik kwam nog een stukje asfalt tegen en hier even stevig door geremd. Toen het gras in en net bij het uitkomen van de GT de baan weer op.
Dus dat was even schrikken
Verder de sessie uitgereden met een goed gevoel.
De sessie afgesloten met een 2:04. Dat is een seconden onder me oude PR van 2:05.

3e sessie
De sessie gestart maar voor mijn gevoel ging het niet helemaal lekker.
Kwam best wat verkeer tegen en durfde soms niet echt in te halen doordat ik niet kon zien wanneer mensen nou gingen insturen en remmen.

De sessie verder gereden en op een gegeven moment na ongeveer 15 min kom ik bij de ruskenhoek aan en remde net te laat waardoor ik rechtdoor ging en over het smalle paatje moest :P
Deze sessie met een wat minder gevoel gereden maar begreep na de sessie dat ik toch een 2:03 had gereden dus weer een seconden sneller

4e sessie
In de middag pauze was ik naar peter gelopen of ik niet in groepje snel kon rijden en dit was geen probleem. Dus mijn eigen sessie van minder snel overgeslagen die ik achteraf eigenlijk gewoon had kunnen rijden.
In deze groep reden de mensen toch heel wat sneller . Raar
Lekker de rondjes gereden tot dat ik na ongeveer 15 min de zwarte vlag kreeg
Er waren teveel mensen op de baan en ik en nog iemand werden er dus afgehaald.
In deze sessie ben ik gekomen tot een 2:01 dus weer 2 seconden sneller
![Gas geven! :]](./images/smilies/Smiley Gas geven.gif)
5e sessie
Nu reed ik wel weer in mijn eigen groep.
Deze sessie kwam gelijk nadat ik net in de snelle groep had gereden met ongeveer een kleine pauze van 10 min.
De baan op en weer lekker de rondjes gereden en het ritme van de 4e sessie doorgezet.
Op een gegeven moment had ik een momentje in Mandeveen.
Stuur de motor de bocht en geef rustig wat meer gas en me achterkant breekt uit.
Kon de motor gelukkig opvangen waardoor ik er dus niet afvloog
Toen de sessie rustig uitgereden want ook best kapot door de sessie die ik net daarvoor had gereden.
Terug in de box kreeg ik te horen dat ik 2:00 had gereden

Ik heb nog een aantal filmpjes die zal ik later nog even posten.
Was een lekker dagje en me PR verbeterd van een 2:05 naar een 2:00
B@rdie bedankt voor deze foto